Karalamalar

Yaklaşık 2,5 sene önce böyle bir şey karalamışım. Bazen eski yazılarıma denk gelince seviniyorum, silesim de gelmiyor, e burada dursun o zaman diyorum.

"Eylül 2017 itibariyle tam 30 yaşındayım. Bir arkadaşımın zoruyla 2009 yılında yazmaya başladığım blogum hayatımdaki en istikrarlı şey haline geldi. Çoğu yazımla gurur duymasam da, kişisel tarihimde sahip olduğum en kapsamlı günlük olduğu ve o yazılar da benim bir dönemimin gerçeği olduğu için sahip çıkıyorum.
Yaşam tarzımı, ilişkilerimi, hayata bakış açımı, insanlara davranışımı şekillendiren tek bir değerim var; özgürlük. Yanlış ya da doğrudan ziyade hep samimi ve gerçek olanı arıyorum. İnsanlar, olaylar, ilişkiler, çatışmalar üzerine kafa yormaya ve çıkarım yapmaya bayılıyorum. Sadelikten yanayım. Düzenli olarak yüzmeyi bir yaşam tarzı haline getirmeye çalışıyorum. Gezmek ve keşfetmek bana yaşama motivasyonu veren şeylerin başında geliyor. Yıllarca kültürel aktivite avcılığı yaptıktan sonra, bunu işim haline getirdim ve bir organizasyon şirketi kurdum. Ben istiyorum ki, hepimiz sanatsal aktivitelerle mest olalım, eş dost, aile olarak coşkuyla bunlardan konuşalım. Daha az dedikodu, daha çok sanat olsun hayatımızda."