2019

Bu sene kardeşim şubatta nişanlandı, haziranda evlendi. Her şeyiyle çok güzel bir anıydı benim için... Çok mutlu olsunlar.



Geçen seneki hedeflerimi değerlendirirsem;

-Tüm borçlarımı ödeyemedim ama önemli bir kısmını hallettim.

-İstikrarlı bir gelire sahip olduğum çalışma düzenini hala kuramadım. Özellikle ne zaman yabancılarla konuşsam hikayeme çok şaşırmış gibi davranıyorlar. Serbest çalışarak bu kadar süre ayakta kalmam onlara büyük bir başarı gibi geliyor. İstediğim gelir düzeyine hala ulaşamasam da 4 seneyi aşkın bir süredir düzenli maaş almadan ve aile desteği olmadan geçinebiliyorum. Sadece kendi yarattığım işlerden para kazanarak geçen 4 sene...



-İzmir'de yeni bir hobi edindim, yılın başında Solo Charleston'a başladım, şimdi Solo Jazz ile devam ediyorum.

-En az 20 kitap deviremedim. Freelancer olarak çok çalışıyorum, bu da işin ironisi ama cidden ofiste çalıştığımdan daha fazla çalışıyorum. Gece yarısı da gelse email bir şekilde cevaplıyorum.Üstelik bir de sosyal medya ve netflix bağımlığım varken kitap okumaya çok vakit ayırmak içimden gelmiyor. Alınmaca yok ama İzmir'deki entelektüel seviyenin biraz üstünde olduğumu farkettiğimden beri de uyum sağlamak için kişisel gelişimimi durdurdum. Bakın sürekli herkesin bildiği ve klişelerden ibaret yorumlar yapan insanların arasında kalıp sürekli araştıran ve fazla bilen olmanın ızdırabını siz bilemezsiniz. Toplu taşımada, gündelik hayatta kaç kere yandı bu kulaklar.



-Sosyal medya kullanımını azaltamadım.

-Bu sene daha önce gitmediğim 3 yer hedefi koymuşum (niyeyse?) 2 yer keşfedebildim sadece; Tiflis ve Sakız.

-Düzenli sporu da yılın yarısında yapabildim, sonra biraz saldım kendimi ama toparlamak hedefim.

-Bisiklet almadım ama bu sene sevgilimle beraber minnoş bir araba aldık.

-Direksiyon sınavım bu ayın sonunda, geçersem ehliyet almış olacağım ve o maddeye de nihayet bir tik atabilirim. (Edit: Nihayet benim de bir ehliyetim oldu)



Bu sene hedeflerimin tamamını gerçekleştiremedim ama genel itibariyle güzel bir sene oldu. Tatil için Mayıs'ta Kıbrıs, Haziran'da bol bol İstanbul, Çeşme ve Alaçatı, Temmuz'da Kaş, Ağustos'ta Sakız, Eylül'de Tiflis'e gittim, kardeşimi evlendirdim, araba aldım. Geçen sene beraber çalıştığımız Hollanda'lı firmayla bu sene kasım sonunda yine birkaç günlüğüne Antalya'da çalıştık. Çok keyifli bir deneyimdi. Yine sevildiğimi hissettiğim ve sağlıklı geçirdiğim bir yıl oldu.



Ve evlenme teklifimi aldım.

Daha uzun yıllar görmem dediğim günlerim gelmiş meğerse, hiç farkında değilim. Hayat arkadaşım olmasını istediğim kişiden eminim. Belki işin işine girdiğimde fikrim değişir ve sevdiğim bir maceraya dönüşür ama bunu samimiyetle söylüyorum benim bu düğün dernek işlerine hiç ilgim ve sevdam olmadı doğrusu. Bunu direkt söylemesem de hisseden canım kardeşim ve dostlarım da düğünlerine davet etmekten başka bir sürece dahil etmedi beni sağ olsunlar :d O yüzden ne yapılır, nereden başlanır, ne kadar harcanır hiç bilmiyorum, bu sebeple her şey bana çok yük gibi gelmeye başlamıştı ama planı kendime göre basitleştirdim ve rahatladım. Kendine göre basitleştir ve yardım iste. Bu aslında çok basit bir hayatta kalma tekniği. Bunu yapmadığım için geçmişte kendimi ne kadar tükettiğimi farkettim bir anda, bu konuyla ilgili bilgeliklerimi de yazacağım bir ara...



Yılbaşı için henüz plansızım. Sevgilime müzik işi gelirse oraya salça olacağım yoksa beraber evde mandalina yiyip netflix izleyeceğiz.

Herkese iyi seneler...