Sevmek zor zanaat vol2

Evde içilen biranın kafası ne güzel oluyor yahu. Çiğırs!Çok sıkıntılı bir PMS dönemi geçiriyorum.
1 haftadır çok duygusalım.
Olur olmadık ağlayasım var.
Şurda da bahsettiğim gibi sevmekten korkuyorum aslında ben.
Ama sevmeye engel olamıyorum.
Eskiden ailem dışında 3-5 kişiyi gerçekten severdim, kolaydı.
Artık bir sürü kişiyi seviyorum, sevdikçe daha çok sevesim geliyor.
Sevildikçe daha çok seviyorum.
Şirin şirin insanlarla tanışıyorum. Sevmeyeyim de napayım yani?
İnsan sevmeyen insanların aslında sevilmeyen insanlar olduğu kanısına vardım.
Ya da sevmedikleri için sevilmiyorlar.
Ne farkeder?
Şu an sevmediğim kimse hayatımda değil. Hepsini çıkardım. Sadece sevdiğim ya da sevebileceğim insanlarla dolu bir hayatım var.
İşte buna içmek istiyorum müsadenizle. Çiğırs!
Şubatın başında ev arkadaşım Almanya'ya dönüyor.
Ben onu da sevmiştim.
Halbuki daha 3 ay oldu tanışalı.
Bu kadar hızlı gelişmemi bu işler.
Tekrar bir ev arkadaşı bulmak, onu da sevmek zor geliyor.
Hazır sevilmişi varken.
Kendisiyle ilgili ne kadar şahane duygular barındırdığımı bilmiyor henüz.
Hiç söylemedim.
Yarın kız kıza yemek yapacağız, o zaman duygularımı açıklamayı düşünüyorum.
6 ayda bir ev arkadaşı değiştirmek istemiyorum.
Sürekli iş değiştirmek istemiyorum.
Düzen istiyorum.
Bir süreliğine düzen istiyorum.
Sonra bütün düzenimi daha heyecan verici, daha büyük bir şey için alt üst edip yeniden heyecan kazanmak istiyorum.
Eyvah biram bitti. Bu yazı da burda biter o halde.
Bye.