Yapmayın etmeyin bacılar!


Bu cumartesi gecesi İzmir'den gelen bir misafirimin burada yaşadığı bir meseleden dolayı kafası bozuktu. Benim ise dışarı çıkma planım birlikte dışarı çıkacağım arkadaşıma son dakika iş dayatılmasıyla yalan olmuştu. Evde güzel bir ortam vardı ben de yeni bir plan yapmaya üşenmiştim.

Televizyonda bir kitap tanıtımı görmüştü. Tam ruh haline uygun bir kitap olduğu için koştura koştura aldı o kitabı. Cumartesi geceki planı o kitabı bitirmek oldu. Benim de planım yalan olunca evde kitap okuma gecesine dönüştü gecemiz bir anda. Hem de nasıl keyifli, nasıl kahkalarla...

Kitapta beğendiği kısımları bana okuyor, üzerine konuşuyorduk.

Kitapta yazılanları kendi yaşadıklarımızla özdeşleştirince, gelecekte takınacağımız tavırlarla ilgili hayallerimiz  çok komik bir hale geldi. Kitap bizde bir bilinç sıçraması yarattı mı bilinmez ama bu geceki ruh halimiz üzerine oldukça iyi bir etkisi oldu kesinlikle :)

En son aşağıdaki şu aşağıdaki bölümü okuyunca "evet yaaa ben buna cidden inanıyorum, oluyor bu kesinlikle" diyip aşka geldim, paylaşmak istedim. Kitapta çözüm önerileri de mevcut, alın okuyun bacılar. Ufuk açıcı öneriler var Seda Diker'in " Aslında Giden Erkek Yoktur" adlı kitabında.


 ...." Erken biten ilişkilerde, sevgisi yarıda kesilen kişi, enerjisini karşı tarafa istem dışı akıtmaya başlar. Enerji bedeni gitgitde küçülür. Kadının küçülen yaşam enerjisi, onun gitgide matlaşmasına, moralinin bozulmasına, yüreğinde sürekli bir sıkıntıyla dolaşmasına hatta işlerinin ve bolluk ve bereketinin bozulmasına sebep olur. Çünkü kadına ait bolluk, bereket ve beğenilme hali, olduğu gibi, karşısındaki erkeğe geçmektedir. O sırada erkek gitgide parlar, şansı açılır, keyfi yerinde olur hatta eğer bilinçaltında para konusunda bir engeli, korkusu yoksa işleri açılır. Erkek, kadının bolluk ve bereket enerjisini de kullanır hale gelir...

Böyle bir ters akışı olan ilişkiniz varsa erkek arkadaşınızı terk edip görmekten vazgeçmeniz işe yaramayacaktır. Hala enerji kaptırmaya devam edersiniz. Yapmanız gereken tek şey, onu tamamen aklınızdan çıkartmak hatta düşünmeyi bile bırakmaktır. İşte o zaman, erkeğin bilinçaltı, akış kesildiği için, bunu fark eder ve hatta akışın kimden kesildiğini bile anlar. Bu kez, enerjiyi geri alabilmek ve beslenmesini sürdürebilmek için kendini size hatırlatacak küçük mesajlar atacaktır. Üstelik bu mesajlar hiç de gelecek vaat etmez. Sadece dikkatinizi yeniden kendine çevirmek istiyordur.

Oysa kadın yeniden umuda kapılır. Kim bilir, belki erkek yaptığı hatayı anlamıştır, onu özlemiştir, yeniden ilişkileri eskisi gibi olacaktır... Bu düşünce ve beklentiyle mesaja cevap verdiği anda erkek yeniden kendini geri çeker. Çünkü almak istediği enerji yeniden kendisine akmaya başlamıştır."

Abi kapa o şalteri kapa. Akmasın enerji yeter!