Güzel parti, güzel insanlar...



Güzel bir kızla tanıştıktan sonra arkadaşlarına fotoğraflarını gösterip "olum ben bu kızla msn'de konuşuyorum lan" diye hava atan bir kıro coskusuyla geçen haftaki şirket partisinden birkaç fotoğraf koymak istedim okur. Ne kadar güzel insanlarla çalıştım ben misali.



Güzel insanlarla güzel bir parti oldu. Çok güzel hemde.



Şarkı söyleyen Fransız afet; libra sista! Gecedeki favorim... O da yakın bir zamanda şirketten ayrılıyor ama gitmeden geceye damgasını vurdu. Şarkı söyledi, yaptığı işin en iyisi olarak seçildi, ödül aldı, bütün gece durmadan herkesle dans etti...



Birkaçını gerçekten özleyeceğim...


Meraklısına elbisemin boydan görüntüsü.



Gecenin sonunda azıcık sarhoş olmuşum, mahsun mahsun oturup, insanları izliyorum. Bütün bu insanları gördüğüm son gece olduğunu düşünmüştüm.



Ama öyle olmadı. Çarşamba günü benim için hoşçakal partisi yapmaları beni gerçekten çok mutlu etti. O gün herkesle konuşmak, iyi dileklerini almak, sarılmak, vedalaşmak çok içime sindi.

Dünyanın en harika şeylerinden biri ayrıldığın yerde iyi hatırlanmak... *