2016

Geçen seneki kalbi kırık yazımın sonunda;

"2016'da aşka dair hiç kafa yormak istemiyorum. Gerçekten iyi olduğum bir uğraşım olsun istiyorum, iyi bir iş bulmak, sıfırdan güzel bir ev kurmak, daha çok okumak, düzenli spor yapmak, dansa devam etmek, arkadaşlarımla kaliteli vakit geçirmek, bolca seyahat etmek, güzel yemekler yapabilmek, zayıflamak ve zayıf kalmayı başarabilmek, kişisel bakımıma daha çok para ve zaman harcayabilmek istiyorum." demişim.



Aşka dair pek kafa yormadım hakikaten, bu yıl aşkı yaşadım çünkü. Neşeli, varlığı pamuk gibi hafif ve ilk defa tüm arkadaşlarımın onayını kazanan bir adam ile tanıştım.
Koca bir sene hiç ofise gidip çalışmadım. Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar özgür olmamıştım doğrusu. Sanırım konfora, huzura, kafa dinginliğine doydum, bünyem artık ızdırap çekmek istiyor. 
2016 benim için çoğunlukla iş kovalamakla geçti, istediğim hayatı yaşayabilmek için bir sürü fikir geliştirdim, birçok şeye saldırdım, meyvelerini 2017'de almayı umduğum...
Kendi evime çıkamadım.
Daha çok okudum, spor yaptım.
Zayıfladım ve zayıf kalmayı başardım. 
Dansa devam etmedim.
Bolca seyahat edemedim.
Güzel yemekler yapmayı öğrenmedim, öğrenmek umrumda bile olmadı. (Resmen hiç önemsemediğim bir meseleyi, yapmamanın ızdırabını yaşayayım diye yazmışım oraya)
Kişisel bakımıma daha çok para ve zaman ayırdım. 



Ülke ve dünya gündemi açısından oldukça kötü bir yıl olan 2016 için güzelleme yapmak hiç içimden gelmiyor. Kişisel gündemim açısından 2016; son 3 ayda yaşadığım yoğun gelecek kaygısı dışında genel olarak iyiydi. 








Geçmişe bakınca 2009'dan beri her yıl radikal değişiklikler olmuş hayatımda. Biriktirdiğim paranın dibini sıyırmaya başladığım şu günlerde, yeniden iş görüşmeleri yapmak aldığım kararları sorgulamama neden oldu. İstikrarlı olsaydım şu an nasıl bir hayat yaşıyor olurdum diye düşündüm, beni o kararları almaya iten koşullar hiç olmamış gibi yargıladım kendimi. Her şeye rağmen, sıkıldığım hayatı değiştirmenin vermiş olduğu heyecanın ve tatminin yerine koyacak bir şey bulamadım bu istikrar denen şeyde. 



2017'de ise yine radikal değişiklikler yapmayı hedefliyorum. 
Başarı istiyorum bu sene. Maneviyat, kendini gerçekleştirme falan değil, böyle rakamlı, sertifikalı, istatistikli, toplumca onay gören bir başarı istiyorum.
2016'nın acısını çıkaracak kadar çok seyahat etmek istiyorum. Ben burada aynı hayatı yaşarken, dünyada neler kaçırdığımı bilmeme stresi beni ziyadesiyle geriyor artık.
Kendi evime çıkmayı, iyi paralar kazanmayı istiyorum bu yıl. 
Kurduğum ilişkilerde istikrar istiyorum.
Bakalım 2017'de kaçını gerçekleştirebileceğim?