2014'ün son demleri: Kısa Kısa

Okur okur okur...

Son zamanlarda pek keyifliyim, Türkiye'de yaşıyor olmam gerçeğine rağmen.... nedenleri bilahare yazarım uzuuun uzuuun...

&

2014 ne muhteşem bir yıl oldu ama! Sanki 10 hayat yaşadım hala daha bitmedi.

&

Hayatımdaki adam yılın yarısında çok yoğun bir şekilde vardı, yarısında hayatımdan çıktı ve bir daha hiç haber alamadım, bir süre yurt dışında yaşadım, defalarca seyahat ettim, yepyeni kararlar aldım, hobiler edindim, hayatıma hızla insanlar girdi ve aynı hızla da çıktı.

Uzuuun uzuuun bir 2014 yazısı da yazacağım, bilahare.

&

Barbaros Altuğ'un röportajını okuyordum şimdi, pişmanlık üzerine şu cümlesi düşündürdü:"Hayatımızda alt edemediğimiz duygu. Mutluluk gelip geçiyor, acıyı bile alt edebiliyoruz kendi içimizde ama pişmanlık hep duruyor." 

Mutluluk, öfke, heyecan, huzur, melankoli hatta stres bile. Denge kurabildiğiniz sürece hayat tüm duygularıyla güzel... pişmanlık hariç. İnsanı bu kadar tüketen başka bir duygu daha yok.

Bu yüzden herkese pişmanlıklarını en aza indirdiği hayatlar yaşamasını tavsiye ediyorum. Benim bu yılım öyle oldu, tüm duygular vardı, kimisi daha yoğun ve çokça, kimisi daha az ama geride dönüp baktığımda pişmanlığım yok!

&

2015 Nisan ayında tam 5 yıl olacak. 5 yıldır Ortaköy'de yaşıyorum. Verdiğim en güzel kararlardan biriymiş.

Güvenli olmasını, aradığım her şeyi bulabilmeyi, mahalle kültürünü, güler yüzlü esnaflarını pek çok seviyorum. Aidiyet hissediyorum buraya.
Kafam bozuk olduğunda kimseyi aramadan sahile gidip, İstanbul'un en güzel boğaz manzarasına bakarak çok içmişliğim vardır.

&

2.5 aydır yurt dışına çıkmadım. Havaalanını özledim resmen!

&

Yılı annemle birlikte Üsküp'te bitireceğim.
En ucuz nereye uçak bileti vardır diye baktığım bir sıra, gidiş dönüş 84 EURO'ya Üsküp bileti buldum, vize de gerekmiyor, annemi aradım "Üsküp'e gider miyiz?" diye. "Al ya gidelim" dedi çılgın.

Bol bol yiyip, bol bol içip, gelen hesaba "OHA ÇOK UCUZ" diyip mutlu olacağız 3 gün boyunca.

Sevgiler.
T.