O zaman çal bir İbrahim Tatlıses türküsü!

Kadınlar 3 ayrılır...

Salak olanlar, zeki olup salağa yatanlar, zeki olup salağa yatamayanlar (feminist olurlar).

Zeki olup salağa yatamayan kadınlar; ilişkilerdeki oyunların farkında olsalar bile hayata karşı duruşlarından dolayı mevcut sisteme ayak uyduramazlar. Ayak uydurmalarını istemek tıpkı rock seven bir insana İbrahim Tatlıses'in "Bir taş attım pencere'ye" türküsünde göbek atmasını istemeye benzer. Hadi müziğe bir şekilde uyum sağladın ama beynin o şarkı sözlerini yoksayabilecek mi okur? " Demirciler demir döğer ocakta, şimdi ki kızlar ne hoş olur kucakta vay vay " diye bütün benliğini hiçe sayıp şarkıyı söyleyebilecek misin?

Olmuyor işte.

Zeki olup salağa yatamayan bir kadın; aslında bütün kadınsı taktikleri bilmesine rağmen bütün erkeklerin aynı şekilde tavlanabildiği bir dünyanın taktiklerini reddeder. Erkeğin yaptığı komik olmayan bir espiriye gülmez, onu sürekli övmez, kendisini övdüğü zaman onu desteklemez ve sonunda erkek egosu; onu tatmin edecek başka arayışlara girer ve de bu kadınlar kendilerini gerip çekip feminist olurlar.

Erkek düşmanı olarak görünseler de aslında amaçları salak kadınların gözünü biraz olsun açabilmektedir. Bu uğurda yorulmadan konuşurlar, tavsiye verirler, kitap yazarlar, blog yazarlar, söyleşi yaparak idealist bir tutum takınırlar. Lakin kendilerini anlayacak olan yine kendi zeka seviyesine sahip kadınlar olacağı için nafile bir çaba içindediler kanımca.

Kadınlarla erkekler arasında en büyük farklardan biri; kadınların bireysel tutumlarının aksine erkeklerin birbirlerini desteklemeleridir. Sanki dünyada iki tip insan varmış, herkesin DNA'sı aynı işlenmiş gibi (istisnalar kaideyi bozmamakla beraber) genelde erkeklerin ve kadınların tutumları benzerlik gösterir. Kadınlar birbirlerini övmez hatta birbirlerinin moralini bozmaya çalışırlar mesela. Bu güzelim kadın bu erkekte ne buluyor dediğimiz ilişkilerin derininde gerzek bir kız arkadaşın manipülasyonu olduğu inancındayım.

Diğer taraftan; ben henüz kendini beğenmeyen bir erkekle karşılaşmadım okurcum. En çirkini bile kendini beğenir, kadınların onu beğendiğini sanır, olayları çarpıtır, abartır, yalan söyler hatta söylediği yalana kendi bile inananabilir. Hadi erkek egosu denen şey yüzünden o inanıyor da, e be saftrik kızım; sen niye inanıyorsun dimi? Yani adam sana "ben superman'im aslında" dese ona bile inanacaksın!

Kitleleri peşimden sürüklemek gibi bir amacım olmasa da çevremde bana ilham veren gözlemlerim sonucunda benim de  mesaj içerikli bloglarım olmadı değil okurcum... Hatta bir-iki saftrik kızın gözünü açma idealim bile vardı...

Ta ki...

Şu aralar oldukça popüler olan İspanyol biscolata Carlos Martin bizim aramızda bambaşka sebeplerden geyik konusu. Websitesindeki nü fotoğrafları; gördüğüm en seksi erkek fotoğrafları diyebilirim. Yani o beyaz slipiyle gelsin (slipsiz gelsin), "ben superman'im" desin, ben koşulsuz şartsız inanmaya razıyım. Yemişim feminizmi!