Bir gtalk güncesi

O bir halk kahramanı... O bir gtalk yoldaşı... O sancılı geçen iş saatlerinin kurtarıcısı...

Yine soyadını vermeden ifşa ettiğim bu arkadaş hastalıkta, sağlıkta, pms zamanları gibi bilumum zor zamanlarda; ne zaman gülmeye ihtiyacım olsa, hep orda. Hep gtalkda, hep de güldürüyor vallahi. Önünden pc'si eksik olmasın, Allah gtalk'una zeval vermesin inşallah diyorum.

--------------------------------------

ben: kendimi durduracak değilim
mert: sakın durdurmaben: durduruyorum ama
resmen kendimle çeliştim
mert: yanlış yaparsınne oldu niye fena oldun
ne yaptılar sana
ben: içim sıkıldı
bilmiyorumBİLEMİYORUM
ÜSTÜME GELME
mert: bana öyle sıkıntısı olan kadın modu yapma
alırım bak derdini tasanı
ben: BANA BÖYLE ÇIKIŞLAR YAPMA
ZATEN SİNİRLERİM BOZUKmert: ben yakıştıramadım güler yüzüne
o zaman ben pusayım.
ben: aman da aman!
özel günümdeyim ondan!
of ben uyucam ya
yeter ya
yeter ulan
ayh
mert: ashuahahua
çıktı meydana sorun
yat çabuk
koşarak yat
ben: ehehe
hadi by..............mert: BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
----------------------------------------------

ben
: iletilerini hiç anlamıyorum mert

mert: gtalk iletilerimi mi?
ben: hevet
mert: evet japonca takılıyorum bu ara
ben zaten hep kendi kendime konuştuğum için
ben: eheh
bide gtalkda benle konuşuyosun ama hakkımı yeme
mert: sen benim en değerli gtalk yoldaşımsın
ben: bilmukabele karşim
mert:nasıl işin
memnun musun
napıyosun
EEE ANLAT BAKALIM BİRAZ
KIZIMIZ NE İŞ İLE MEŞGUL
akldaklasjdl

-----------------------------------------
ben: oo mert beyler burdaymış
mert: ooo sevgili tansucuğum nasılsın
ben: yorgun hasta
mert: aaa geçmiş olsun
neyin var
ben: hiç
üşüttüm galiba
mert: NEDEN DİKKAT ETMİYORSUN KENDİNE
ben: :D
komiksin sen ya
bunu daha önce söyleyen oldu mu bilmiyorum ama........................
mert: NEDEN DALGA GEÇİYOSUN
aklsjdada
ben: komik oğlan
mert: teşekkür ederim o sizin üşütmüşlüğünüz
ben: ben üşüttüm
sense komiksin
hatta oğlansın
mert: YAZIKLAR OLSUN
bana oğlan demişsin
sana yakıştıramadım
oğlan diye sözcük mü olur lan
bunu bulanın nöronlarını skeyim
gitsin başka sözcük bulsunben: NEDEN KÜFREDİYOSUN
SANA HİÇ YAKIŞMIYOR
mert: ben son derece ağzı bozuk bi insanım
düzelmem
KÜFRETMEYİNCE NOLUYOR
ben: daha terbiyeli bir insan olabilirsinmert: BANA TERBİYENİN İNSANA KAZANDIRDIKLARI KONULU Bİ KOMPOZİSYON YAZAR MISIN
ona göre bakayım
güzel bişeyse olabilirben: işte ailenin seni ne kadar iyi yetiştirdiğini filan belli eder
senle ilgili değil daha çok ailenle ilgili bişey
sen terbiyeli olacaksın
onlar övülecek mesela
o tip bi durum
bence gerek yok yani
hakketen
başka da bi faydasını göremedimkurudun kaldın değil mi
mert: :D
çok güldüm lan
ben de öyle düşünüyorum
onun için gerek yok
sana çok güldüm diyorum
neden gülüşüme karşılık vermiyorsun
!!!