Yazık lan bize.




Biz çalışmak durumunda bırakılan iki genç, farklı ofislerde dakika sayarak çalışıyoruz abi. Yani kendimi burda aklamam gerekirse; daha başlayalı 3 hafta oldu, yapacak pek bir şey yok, ondan sıkılıyorum yoksa iş hayatı çok eğlenceli filan fişman. Soyadını yazmadan ifşa ettiğim bu arkadaş neden bu kadar sıkılıyor bilemem artık, o da çok istiyorsa delikanlı gibi gelir burda kendini aklar. Lakin nedenini fazla derinde değil, şu linkte arayabiliriz bence eheh


*************************

mert: günaydın
ben: ooo mert beyler gelmiş
mert: nasılsınız efendim
ben: geç kaldın abi
mert: 9dan beri burdayım
ne geç kalması

*************************

ben: 6 olsaydı iyiydi
saat yani
mert: ah keşke
ben: sen de mi 6 da çıkıyosun?
mert: evet
ben: saat 9.30 - 5 çalışma saati olarak müthiş bence
keşke öyle olsa
mert: 10 - 5 daha iyi olur
arada belirteyim dedim
ben: ama söyle bişi var
her zaman yarım saatlik bir pay bırakacaksın
insan gelince hemen baslamıyor işe zaten
yani 10 olsa 10.30 başlardın
mert: kahvaltı zamanı ayırıyorsun çaktırmadan

******************

mert: son 20 dk'ya giriyoruz düşünceleriniz nelerdir ?
ben: ÇOK HEYECANLIYIM
pür neşeyim
değmeyin neşesine karabulut'un
mert: neşe karabulut
böcekti o pardon
benimkafa biraz yavaş çalışır
bu saatlerde
sklajdaksl
ben: NEŞE KARABULUT

*************************

ben: son 1 saat 50 dakka
duygularınızı alalım?

************************

ben: of hadi karşim
mert: zaman geçmiyor nabacaz
ben: son 35 dk
konus
adamın asabını bozma
mert: ben senden korkuyorum
gürlüyosun falan böyle
sakldjaskld
ben: korkcan tabii


**************************

mert: son 3 dk
sen bugün hiç konuşkan değilsin
ben: gidiyorm ben

***********************

mert: bitse de gitsek


*************************


mert: "Abi 3 saatte 1 saat ilerliyor bu zaman. Yaz saati diye mi acaba? HÖF"
kasjdşkajdklajsşdklajşdkajsdklajdkjakldjşasdjaskdl
auauaahuauhha
ben: son 20 dk
oğlum böyle gecmez hayat lan
mert: geçmez tabi
her gün dakika sayıyoruz lan
sakjdşakldja
ben: ahahahah