Değmez güzellerim değmez.

Foto: inContrast


Ben flört etmeyi seviyorum abi. Ama her erkekle gönül rahatlığıyla bir flört edemiyosun, sıkılıyosun. Flört etmeyi becerebilen bir erkek çıkıyor karşıma, işte o zaman harika vakit geçiriyorum. Bu flört etmeyi bilen abilerimiz genelde kadınların dilinden anlayan, kolaylıkla tavlayabilen, piç diyebileceğimiz abiler oluyor. Sayısız hayal kırıklığından sonra konunun uzmanı bir insan olarak bilgeliğimi tecrübesiz hem cinslerimle paylaşmayı kendime misyon belirledim. Şöyle ki; piç erkeği yola getirme denen bir şey yok. Akıllı olalım bunu kabullenelim bayanlar. Piç erkek olmayı becerebilen üstelik bundan memnun olan bir erkek, sen istiyosun diye değişecek değil. Artık doyuma ulaşıp düzenli bir ilişki istediği anda karşına çıkarsan belki farklı olur ama zamanla değişeceğini düşünmek saflıktan başka bir şey değil. Gösterdiğiniz çaba ve akabinde gelen hayal kırıklığına değmez. Bana göre dünyada hiçbir erkek buna değmez esasen. Bulun sizi sevecek efendi birini, mutlu mesud yaşayın. Kaşınmayın. (Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla) Canınız flört etmek istiyosa edin ama uzatmayın. Ne yapmak istiyosanız hemen yapın ve kapayın mevzuyu. Mümkünse arkanıza da bakmayın bir daha.



Çünkü;



Bir insanla flört ediyosun, güzel şeyler söylüyosun, görünce seviniyosun, ona gülümsüyosun. En olmadık zamanlarda aklına geliyor ve yüzünde muzur bir gülümsemeyle ona mesaj atıyosun. Başta tehlikesiz görünüyor ama bir süre sonra bir bağ hissediyosun. O sana dokununca içinin yağları eriyor, bu duyguları bedenine sığdıramıyorsun, ona baksan, bir dokunsan, duygularını kelimelere dökmeden o kadar çok şey söyleyebileceğini düşünecek kadar romantikleşiyorsun, onun da senin gibi hissedeceğini düşünüyosun ama öyle olmuyor. Bu flörtler her kadında bir bağ yaratıyor eninde sonunda ama erkek de yaratmayabiliyor. Senin hissettiğin gibi hissedemiyor çoğu zaman. Dünyadaki bütün erkeklerin DNA'larına işlenmiş ortak bir taktik olduğuna inanmadığım gibi erkeklerin taktik uygulayabilecek kadar zeki olduğuna da inanmıyorum esasen. Taktik filan değil bu. Sana nasıl davranıyorsa odur işte. Bu noktaya geldikten sonra sinir bozukluğu ve hayal kırıklığı yaşamaman imkansız. Sen bu musun? Bir erkek seni aramadı diye depresyona girecek bir kadın mısın?



Bıktık piç erkeklerden. Oldukça feminist bir yaklaşımla kendilerine şu mesajı vermek istiyorum:



FUCK YOU ALL