Duş almak ya da almamak, işte bütün mesele bu (!)

Foto: MixedMayhemPro

Çok fazla zamanım var. Düşünmek için, duş almak için, özlemek için. Boş zamanlar insanların en tehlikeli zamanlarıdır. Her seçeneğe deneme şansı verirsiniz çünkü yapacak daha iyi bir şeyiniz yoktur. Hal böyle olunca saçmalama şansınız yüksektir. O yüzden bir insanı boş zamanlarında yaptıklarıyla değerlendirmemek lazım.

Türk erkeklerin çoğu ezik ve sapık! Zaten kesin olarak bildiğim bir şeyi bir kere daha kesin olarak anladığım için gururluyum. Dün gece trafik sıkışık olduğundan dolayı Ortaköy'den Beşiktaş'a yürüme isteğim; adım başı her arabadan laf atan erkeklerin taciziyle baya sevimsiz bir hal aldı. Hele ki bir tanesi arabanın içinden silah çıkardı ve ateş etti. Yolda yürürken adamın biri size silah doğrultursa yüreğiniz bir anlığına ağzınıza gelir, tepki bile veremezsiniz. Bana da aynen öyle oldu. Lütfen sen de ev arkadaşım gibi "gerçek silah mıydı?" diye sorma içinden okurcum. Gerçek olsa şu an bu satırları yazıyor olamazdım :) Böyle hastalıklı bir şekilde insanları korkutup eğlendiği için trafik polisine şikayet edecektim hıyarı, lakin plakasını göremedim. Sinirlendim de ben.

Beklediğim haberler gelmiyor, 2 haftadır boş boş oturmak canımı fena halde sıkıyor. Hani tamam proje yazıyorum, başvurularımı tamamlıyorum ama yine de çok vaktim var. Ne yaparsan yap dolmuyor. Zaten çok vaktin olunca, pek bir şey de yapamıyosun, sürekli erteliyosun. Günde kaç kere duşa girebilirsin ki hem?

Cuma günü eski iş arkadaşlarımdan birinin doğum günü partisine gittim. Beni özlediklerini söylemeleri hala hoşuma gidiyor çünkü ben de onları özlüyorum.. Özlemek, özlenmek harika bir şey olsa da acilen yeni bir hayata başlamam lazım.

Sevgilerlen.
Rumuz: Sıkılgan sivilce