İlahi adalet

Bundan 2 yıl önce tanıştığım birisinden ilk gördüğüm andan itibaren çok etkilenmiştim. Hayatımda birkaç saat birlikte olup da bu kadar kolay ısındığım başka bir erkek olmamıştır herhalde. Geçen güzel bir günün ardından ayrılıp gece buluşmak için sözleşmiştik. Acayip heyecanla beklediğim bir gecede kendisi gelmeyince yaşadığım hayal kırıklığını anlatamam sana okur. Hayatımda ilk defa bir erkek için bu kadar gözyaşı döktüm. Yaşadığım hayal kırıklığı kafamda kurduğum şey ile yaşadığım şey arasındaki farklılıktan kaynaklanıyodu. Yoksa daha 2 günlük tanıdığım biri hakkında ne biliyorumki neyin hayal kırıklığını yaşayacağım?

Gel zaman git zaman bu arkadaş birkaç kere Türkiye'ye geldi. Sebep direkt olarak ben değildim ama geldiği her seferinde beni aradı. Ben onu tanıdıkça ondan uzaklaşmaya, o da beni tanıdıkça bana yakınlaşmaya başladı.

Bundan 1 sene önce tekrar Türkiye'ye geldiğinde yine benle görüşmek istedi. Sözleştik. Ben de o gün çok iyi vakit geçirdiğim biriyle beraberdim. O kadar ki, onunla olan programımı unuttum ve kendisini ekmiş bulundum. Daha sonra ne kadar üzüldüğünü ve onun için ne kadar önemli olduğumu belirten bir mesaj atmış. Normal şartlarda böyle bir şeyi unutsam üzüntüden içim içimi yer ama bu sefer kendimi kötü hissetmedim. Yabancı bir ülkede hoşlandığı birisiyle görüşmek isterken günler önceden ayarlandığı halde ekilmenin hayal kırıklığı eminim ki benim 2 yıl önce yaşadığımdan az değildir.Üstelik bunu planlayarak ya da isteyerek yapmadım. Tam olması gerektiği zamandaydı. Benim hiçbir şey hissetmediğim, onun bana karşı duygusal bir şeyler hissettiği bir anda oldu. İlahi adalet böyle birşey sanırım.

Yukarda bahsettiğim gibi bir şey olmasa da dün yine bir hayal kırıklığı yaşadım ama biliyorum o kişi de ilerde bana yaşattığı bu hayal kırıklığının çok benzerini ya benim tarafımdan ya da başkası tarafından yaşayacak.

İntikama ya da hırslanmaya gerek yok. Kendini tamir etmek ve mutlu olmak yeterli. İlahi adalet gerisini halleder ;)