Yapılacaklar listesi

5 yıl içinde yapmak istediklerimin listesi yaptım. Günlük filan tuttuğum yok, bu blog benim günlüğüm gibi oldu. Hani 5 yıl sonra hala bu blog olursa hangilerini yapabilmişim diye bir kayıt olur en azından dedim.

Bir dönem sarışın ol
Master yap
Aşık olursan aşkını itiraf et! Bekleme yani
Denize çıplak gir
Yurtdışında en az 2 yıl yaşa
Rio Karnavalı'na git
Dominik Cumhuriyeti'ne git
Peru'ya git
Güney Amerikalı'yla aşk yaşa
Dövme yaptır
En az 1 dil daha öğren
Mısıra git, piramitleri gör
Yeni Zelanda'ya git
Ortadoğu'ya git
Bir yarışmaya katıl
Araba kullanmayı öğren
Araba al
Herşeyi kendi kazandığın paranla karşılayacağın lüks bir tatil yap
Anneni muhteşem bir tatile götür
Extreme bir spor dene
Threesome eheh
Bir filmde oyna
Ev al
En az birşeyin ustası ol

P.S. Bak ben o kadar paylaştım, şu yazıyı okuduktan sonra yapılacaklar listesinde çok ilginç bir madde olup paylaşmayan aşkolsun. Hayır sadece merak ediyorum yaratıcı neler yapılabilir diye, yoksa herkesin yapılacaklar listesi kendine...