ve ben...

Dikkatimi en rahat toplayabildiğim zaman duşun altında olduğum zaman sanırım. Ayrıca duşta çok yaratıcı da olabiliyorum. (Fesatlaşma hemen)


&


"Yapılacaklar" listesi yaptım geçenlerde ve ne acıdır ki; ölmeden önce konserine gitmeyi istediğim bir şarkıcı bile yok. Bu maddeyi ölmeden önce konserine gitmeyi isteyeceğin bir şarkıcı bul sonra ölmeden konserine git olarak değiştiriyorum. Herkesin yapılacaklar listesinde böyle bir madde olmalı en nihayetinde.


&


Çocukken köpeğim olsun çok isterdim ben. O zaman alınmadı. Şu an alabilirim ama artık uğraşmak istemiyorum. Hevesim gitti. "Şimdi boşver daha yapacak çok fırsatın olacak önünde uzun yıllar var" sözünün bir kere daha ne kadar geçersiz olduğunu anladım. Ertelemenin de.


&



Dekorasyonu artık hobilerim arasında sayabilirim cidden. Acayip sardım bu aralar. Gerçekten kaydedeğer bir zaman harcıyoruz ev arkadaşımla. Dışarı çıktığımda gözüm sürekli ufak tefek dekoratif eşyalara takılıyor. Ayrıca haftada en az 3 kere perde takıp çıkarmazsam içim rahat etmiyor.


&



2011 benim için seyahat yılı olacak bence. Hissediyorum.



&



En saçma fikirler bile kendi taraftarlarını bulabiliyormuş sevgili okurcum. Önemli olan bunu nasıl yedirdiğin. Ben saçma fikir ve saçma insan sarrafı olduğum için pek yemem ama yediremem de. O yüzden azcık sinir oluyorum yedirebilenlere ama saygı duymak lazım belki de... ya da sadece eğlenmek. Bu hayattan öğrendiğim budur ve şimdi müsade edersen duşa giricem.