Doğum günü laneti gitti :)



Eskiden doğum günlerimde hep birşeyler eksik kalırdı benim okur. Ya sevdiğim kişilerin bir kısmı yanımda olamazdı ya da doğum günümden bir kaç gün önce tatsız bir olay olurdu. Ya yeni taşındığımız bir zamana, okula yeni başladığım kimseyi tanımadığım zamanlara denk gelir ve doğum günüme davet edecek kimseyi bulamazdım. İzmir'de üniversite zamanlarında yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen çok yakın 3 kız arkadaşımla 4 yıl boyunca 1 kere bile doğum günümü beraber kutlama şansı bulamamışızdır, düşün yani. Ama bu sefer herkes yanımdaydı. Annem bile süpriz yapıp İzmir'den kalkıp gelmişti.

Mekan müzikler bir kenara dün gecenin bu kadar keyifli olmasının en büyük nedeni gelenlerin nerdeyse hepsinin benim gerçekten sevdiğim insanlar olmasıydı. Hepsiyle tek tek çok fazla muhabbet edemesem de orda olmalarından pek mutluydum.

Gecenin bilançosu : Çok sarhoştum, çok dans ettim, çok seksi giyinmiştim (uuuUu) Ama değiştirdiğim saç stilim kıyafetimin önüne geçti. NEYSE.

Sarhoşken çenem düşmez benim. Dün de sarhoş olduğumdan çok konuşmayı tercih etmemiştim ama doğum günümü kutlayanlar senin de doğum günün kutlu olsun gibi cevaplar vermek, fransız arkadaşımı belçikalı diye tanıştırmak ve bunda ısrar etmek, çantalar konusunda ne ilgisi ne de bilgisi olan birisi olarak çantanın markasına baktıktan sonra hediye için teşekkür etmek, çarpıp bardak devirmek filan gibi ufak tefek saçmalıklar yapmadım değil.

Çok kısa bir sürede birçok dileğimi gerçekleştirmiş olduğumu farkettim bi de. Mumları üflerken dileğim tekti bu sefer. Beni iyi tanıyanlar ne olduğunu tahmin edebilir zaten. Yine de gerçekleşmez belki diye paylaşmasam daha iyi olur sanırım ;)