Bir adet Tansu nasıl tavlanamaz kılavuzu

Yıllardır arkadaşlarımın deneyip de muvaffak olmadığım her başarısız ilişkimin ardından, " kızım sende bir sorun var kesin, herkese bok atıyosun" yorumlarına cevaben ve ilerde benimle ilgilenecek adaylara yön gösterici olması açısından yazıyorum bu yazıyı. Hani beni tavlamaya çalışmak isterken işi sağlama almak için önce blogumu okumak ister belki(!), belli mi olur!?

Hazırsak, buyrun başlayalım...

-Görüşmeye başladığımız ilk zamanlarda kendinizi yermeyiniz!
-Bilakis çok da övmeyiniz!
-Sürekli kendinizden bahsetmeyiniz!
-Sorunlarınız varsa bile ben sizi yeni yeni tanımaya çalışıyorken, sorunlarınızdan bahsedip, ürkütmeyiniz! (Ortamın samimiyetine kaptırıp ben de yapıyorum ara sıra ama ben de yanlış yapıyorum demek ki )
-Aklınıza espri gelmiyorsa, illaki yapıcam diye kendinizi kasıp, normal şartlarda yapmayacağınız espiriler yapmayınız!
-Hele ilk tanışmalarda, sarılmaca, belden kavramaca bu tarz
laubali hareketler yapmayınız! Vallahi hiç hazetmiyorum.

Genelde tanıştığım insanların kötü özelliklerini bulmaya çalışmak gibi arıza bir kişiliğim olduğundan dolayı, -tecrübelerimle sabit- iş işten geçtikten sonra (muhtemelen karşıdaki başka bir sevgili bulunca) "aslında olabilirmiş keşke bir şans verseydim" dediğim kişilere karşı soğuk ve çok gıcık davranmaya çalışan bir mekanizma ortaya çıkıyor içimde, inanın engel olamıyorum. Hem ben de üzülüyorum sonra...