çelişkiler ve ben

rahat insanımdır ben. 
sıkıya, aceleye gelemem
arada panik olurum o ayrı
sosyal ortamlara çok girerim
ama bir o kadar da içe dönük bir insanımdır
kalabalıklar içerisinde kendi alemimde takılırım
tek düze olan her şeyden sıkılırım
bu yüzden kitap tercihim hep olay romanları olmuştur
sürekli yeni şeyler deneme hevesi içindeyim
bir yerde dikiş tutturamamak denen tabir benim maymun iştahlılığımdan kaynaklanır
bazen dünyayı değiştirebilirim diye düşünürüm
bazen kolumu kaldıracak halim kalmaz
kolay gaza gelirim
lakin hiçbir şeyin fanatiği değilim
müzik dinlemeye bayılırım
ama favori şarkım bile yoktur
insanlar sever beni genelde
ilk tanıştıklarında havalı ve soğuk bulurlar o ayrı
kolay yoldan elde ettiğim bir şey olmadı pek
hep emek ederek aldım istediklerimi
en sevmediğim özelliğim unutkanlığımdır
ha bide yön kabiliyetim sıfırdır
mükemmellikle alakam yok
ama kendimin mükemmel olduğunu düşünürüm
birebir buluşmalardansa grup ortamını daha çok severim ben
hadi bana eyvallah